1. صفحه نخست
  2. دوره
  3. دوره «مفاتیح الجهاد ۶»

دوره «مفاتیح الجهاد ۶»

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
۱۰۰,۰۰۰ تومان

ضرورت عزم ملی در عرصه فرهنگ برای جهاد فرهنگی بر کسی پوشیده نیست چه اینکه رهبر معظم انقلاب به عنوان فرمانده این جبهه تاکید ویژه‌ای بر نقش‌آفرینی مردم در حوزه فرهنگ داشته‌اند.

در جهاد فرهنگی علیه تهاجم غرب سال‌هاست که کارهای مختلفی انجام شده است اما عدم هماهنگی آن‌ها بایکدیگر موجب شده اثربخشی کافی را نداشته‌باشند؛ از این‌رو مقابله با تهاجم فرهنگی همه‌جانبه غرب ممکن نیست مگر با نگاهی نقشه‌ای وکل‌نگر و اقدامی جبهه‌ای و منسجم.

مرکز تبلیغ دانشگاه امام صادق (ع) پس از سال‌ها فعالیت مستقیم در حوزه تبلیغ معارف اسلامی و برگزاری هجرت‌های جهادی، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم احیاء جایگاه فرهنگ و سبک‌زندگی اسلامی بعنوان نرم‌افزار و رکن اصلی تمدن نوین اسلامی، از سال ۱۳۹۱ در جهت ایجاد و ترویج گفتمانی ولایی در میان فعالان فرهنگی جبهه مردمی اقدام کرده‌است.

این مجموعه نیز برای ششمین سال پیاپی اقدام به برگزاری دوره تبیینی این گفتمان در دانشگاه امام صادق (ع) کرده‌است. دوره حاضر محتوای ارائه شده در مفاتیح الجهاد ۶ است که جهت استفاده فعالان فرهنگی آماده شده است.

مزیت‌های دوره:

طراحی و ارائه سیر و منطق نوین مباحث فرهنگی مبتنی بر اندیشه رهبر معظم انقلاب مدظله
امکان نقد و ارائه پیشنهاد برای بهبود محتوا
امکان همکاری با مرکز تبلیغ
ارائه گواهی شرکت در دوره
امکان عضویت در سفیران مفاتیح الجهاد و برگزاری دوره در قرارگاه‌های فرهنگی سطح کشور
قیمت بسیار مناسب

مخاطبان:

فعالان فرهنگی سطح کشور
پژوهشگران و دانشجویان
معلمان و مربیان
حوزویان
و…

قیمت :

100,000 تومان

سطح آموزش متوسط
تعداد دانشجو : 40
دروس: 15 موضوعات: 0 آزمون ها: 0 مدت دوره: 20:00ساعتتاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱آخرین بروزرسانی: ۱۱ آبان ۱۴۰۱تعداد بازدید: 1780