توضیحات فراخوان طراحی لوگو مرکز تبلیغ دانشگاه امام صادق (ع)

✅ نام برند و نشان چیست؟

مرکز تخصصی تبلیغ و رسانه

از شما طراحان عزیز درخواست می‌شود با توجه به تخصص خودتان در سه رشته‌ی زیر به طراحی ایده‌هایتان پیرامون مرکز تخصصی تبلیغ و رسانه اقدام کنید:
۱- طراحی لوگو
۲- طراحی تایپوگرافی نام برند
۳- طراحی هویت بصری و مجموعه المان‌های مرتبط

توجه شود که بسته به میزان زحمت طراحان امکان افزایش مبلغ نیز وجود دارد. یعنی اگر طراحی هر سه عنوان فوق را طراحی کنید و برگزیده شود به فراخور به مبلغ ۵ میلیون تومان تا سقف ۵ میلیون تومان دیگر اضافه خواهد شد و به عنوان پاداش از وی تقدیر خواهد شد.

  • تبلی تخصصی
  • رسانه
  • فرهنگ
  • دین
  • عمومیت و گستردگی مخاطب
  • ملی و بین المللی بودن
  • محوریت اندیشه رهبر معظم انقلاب و مبنا بودن اندیشه ایشان در تمامی امور
  • جبهه فرهنگی
  • گفتمان سازی
  • انسجام بخشی جبهه فرهنگی
  • اندیشه مقام معظم رهبری
  • مهندسی فرهنگی
  • تبلیغات
  • تبلیغ مدرن
  • تبلیغ سنتی
  • دانشگاه امام صادق علیه السلام

انتخاب سبک به عهده‌ی طراحان گرامی است. در این میان موارد زیر به ترتیب دارای امتیاز بیشتر هستند.

🔅 لوگو تایپ
🔅 تایپوگرافی نام برند
🔅 لوگوی نمادین به همراه تایپوگرافی برند

پیشنهاد رنگ به عهده طراح باشد. امید است فضای هویت بصری حاوی مفاهیمی چون نشاط، طراوت، تازگی، اطمینان، آرامش، دانش، علم و فضل، پذیرش و اعتماد باشد.

مهم‌ترین مجموعه، دانشگاه امام صادق علیه‌السلام است. اهمیت این دانشگاه آنقدر هست که طراحان عزیز می‌توانند فضای لوگو مرکز تخصصی تبلیغ و رسانه را با فضای دانشگاه امام صادق علیه‌السلام ترکیب و تلفیق کنند. یا حتی لوگو مرکز را در هویت لوگوی دانشگاه مذکور طراحی کنند.

به صلاح طراح فقط نکته حائز اهمیت عمومیت نماد های انتخابی برای هویت بصری است به صورتی که همه فهم باشد. همچنین مرتبط با مفاهیم کلی باشد. لازم به ذکر است هرچه تعداد و تنوع نماد‌های مرتبط بیشتر باشد امتیازی بیشتری نصیب‌تان می‌شود.