گزارش دوره «مفاتیح الجهاد ۶»

مفاتیح الجهاد 6

دوره مفاتیح الجهاد دفتر اعزام مبلغ هر ساله با دغدغه هماهنگ کردن و هم‌افزا کردن هرچه بیشتر فعالیت‌های فرهنگی سطح کشور برگزار می‌شود. این دوره درصدد است با بیان منظومه فکری مقام معظم رهبری در محورهای مختلفی همچون انسان و رشد، جامعه و فرهنگ، اعتقادات و بینش اسلامی، اخلاقیات و گرایش اسلامی، قانون و رفتار اسلامی، قرآن، عترت، معارف انقلاب، تاریخ انقلاب، فرهنگ و تمدن غرب، فرهنگ اقتصادی برای فعالیت‌های فرهنگی گوناگون سطح کشور تولید محتوای غنی، عمیق و در حین حال روان و ناظر به مسائل مخاطبان تولید کند.
ششمین دوره مفاتیح الجهاد نیز در بازه ۶ الی ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه امام صادق (ع) برگزار گردید که در این دوره اساتید هسته‌های مفاتیح الجهاد در محورهای مختلف موضوعات به ارائه پرداختند. حجت الاسلام و المسلمین زندیه، دکتر مهدی محمدزاده، دکتر میثم صداقت‌زاده، حجت الاسلام و المسلمین کاظمی، دکتر علی جعفری هرستانی، دکتر حسین احمدی‌، دکتر حسین محمدی سیرت و آقایان سید محمود میرحسینی، محمدعلی فائضی، محمد قائمی، حسین قاسمی و مصطفی حبیب‌الله از اساتید ارائه‌کننده در این دوره بودند.
در این دوره ۶ روزه، مخاطبین ابتدا با مبانی و نظام فکری مقام معظم رهبری آشنا شدند و سپس در روزهای بعد، مباحث به ترتیب ارائه شد و پس از هر ارائه مخاطبان شرکت‌کننده در دوره ارائه مدنظر را ارزیابی کردند.
لازم به ذکر است که مباحث ارائه شده در دوره حاصل تهیه مجموعه کتب مفاتیح الجهاد توسط هسته‌های فعال در دفتر اعزام مبلغ هستند که پس از نشر به منبع خوبی برای تمام فعالان فرهنگی سطح کشور تبدیل خواهند شد‌.
مفاتیح الجهاد ۷ گام بعدی دفتر اعزام مبلغ در تابستان ۱۴۰۲ است که امید است در ادامه مفاتیح الجهاد ۶ کمافی‌السابق به دغدغه هم‌افزایی فعالان فرهنگی ادامه دهد و ان‌شاءالله آثار و برکات خوبی به دنبال داشته باشد.

شما می‌توانید آنچه در مفاتیح الجهاد ۶ گذشت را در کلیپ زیر تماشا فرمایید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *